dinsdag 17 september 2013

Fysiek shoppen nog steeds met stip aan top!

Ik dacht dat het steeds slechter ging met de fysieke winkels in de vele winkelcentra die Nederland rijk is, maar nu lees ik dat de 'Y-generatie' het shoppen in winkelstraten nog steeds verkiest boven het internet en de vele webshops die er zijn. Onderzoeksbureau NPD Group geeft aan dat zelf 81% van het besteedbare inkomen aan retail via fysieke wegen gaat, en slechts 19% online.
Voor wie niet van het label op de hoogte is, de Y-generatie zijn de consumenten geboren tussen 1980 en 2000 en nu dan wel binnen enkele jaren de groep die het meeste geld in de economie pompt. Geen gek idee voor winkeliers en andere bedrijven om te blijven investeren in fysieke reclame. Amsterdam kent nog vele drukbezochte plekken en zo zijn er nog vele andere steden in Nederland waar mensen het shoppen als een 'dagje uit' zien.

Reclame, zowel fysiek als digitaal, is voor deze winkeliers nog steeds het belangrijkste middel in de strijd om de consumenten te winnen. Deze reclame kan variƫren tussen reclameborden in de stad of bijvoorbeeld rondom evenementen, tot aan grote campagnes op de televisie. Maar aangezien de meest begeerde generatie nog vrolijk in grote getallen door de winkelstraten dendert, blijft het belangrijk om aan fysieke reclame te doen.

Abim Reclame heeft als welbekend fabrikant van diverse uitingen in reclame een groot assortiment aan mogelijkheden. Voor reclame in Amsterdam maar ook daarbuiten verzorgen zij geheel naar wens en design de beste mogelijkheden voor fysieke reclameuitingen.
 
Reclame Amsterdam? Abim Reclame

Geen opmerkingen:

Een reactie posten